Mina filmer



Ja, det här är alltså min (inte så imponenerande) filmsamling. Självklart har vi flera hemma, men det här är dom som jag har lyckats samla ihop själv under mina 14 år, hehe.

P.S I love you - tyckte den var tråkig faktiskt, men man måste nog vara på ett speciellt humör för att se den tror jag...
Om en pojke - Länge sen jag såg den nu, men jag har för mig att den var rätt egen :p Hugh Grant är oftast bra.
Nanny Diaries - Lite B. Lite tråkig. Lite bra.
Stolthet och fördom - Jag älskar den! Kiera Knightley är superbra.
Kalle och chokladfabriken - Ja, ni ser ju själva. En liten besvikelse. Hade så höga förväntningar efter boken. Men Willy Wonka är skön, haha!
Tomt svart fodral - ??? WHA?
Unaccompanied minors - En feel good-film med julkänslor. Kollar alltid på den vid jul :D
Little miss sunshine - Kung. Den är väldigt annorlunda, ungefär som Juno, men jag älskar den ändå!
The Incredibles - Animerad familje(?)film. Jag brukar inte gilla animerade filmer så värst mkt, men den här var ändå helt okej...
The pursuit of happynes - Baserad på en verklig händelse. Väldigt sorglig och bra
Nära och kära - Kommer faktiskt inte ihåg den så bra :/ måste se den snart igen och färska upp minnet lite
13 going on 30 - Också en film jag älskar. Feel good den med. 
Mr Deeds - Kan inte säga att det är en jättebra film kanske, men Adam Sandler är ju med! ;)  

Kommentarer
Postat av: PIJAH

Åh little miss sunshine ska ja ta och kolla på någon dag tror ja :D

2009-03-28 @ 20:09:52
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: sara

p.s i love you är bäst w! och kalle och chokladfabriken, den är grym :D

2009-04-02 @ 17:57:38
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0