Dagens i-landsproblem

     

Usch, ibland gillar jag inte när böcker 'filmatiseras' (Snyggt ord ;)). Titta bara på Luke Brandon (bilden ovan) i 'En shopaholics bekännelser', spelad av Hugh Dancy. Jag hade liksom byggt upp en bild i huvudet när jag läste boken, och så ser han helt annorlunda ut än vad jag har tänkt mig! När man sen läser resten av böckerna vet man inte riktigt hur man ska tänka. Gaaaahh!

(Bara för det köpte jag den fjärde boken idag, för att ha något att läsa på Mallorca ;)

'Update': Jag kanske borde berätta att jag inte har sett filmen än, haha. Har bara sett trailers och bilder än så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det stör jag mig också på, jag tänker mig honom som blond hallå!! Det går ju inte =P

Kram <3<3

2009-06-15 @ 19:44:42
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: ebba

han är väl söt :o ^w^ <33

2009-06-18 @ 12:01:08
Postat av: Anonym

emma: haha, jag med! och den här killen ser så mesig ut också.. :/ <33



ebba: tycker du? ;) men han passar liksom inte ändå :P <3

2009-07-15 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0